Sidor

lördag 11 november 2017

Mommys boy

Sista helgen i oktober var det återigen dags för helgpyssel med min fina förening HighCoastScrap. Den tjugonde träffen i ordningen och jag var som ordförande med och planerade för träffen. Under träffen fanns 8 utmaningar under lördagen och 5 utmaningar under söndagen där en utmaning varje dag var där man kunde lämna in valfritt alster som man skapat under helgen.

Den sjätte utmaningen var en färgutmaning där man endast skulle använda minst tre av de sex föreslagna färgerna plus svart och vitt. Under helgen hade vi lejt duktiga Mezzanotte att komma och hålla workshops och jag var med på Layout-workshopen där vi skapade bakgrunder för layouts. Jag valde medvetet under workshopen färger som jag visste skulle fungera i färgutmaningen. Även om jag tycker om att göra bakgrunder och tycker mig kunna det så fick jag lära mig massor. Och det var jätteskoj!!
Så här blev alltså min färdiga LO.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar