Sidor

lördag 11 november 2017

Little moments

Den 7 maj var det den Internationella Scrapbooking Dagen och Hip Kit Club hade utmaningar hela dagen som alla fick vara med i. Även om jag inte längre prenumererar på kitet (saknar!) så följer jag Hip Kit Club på Facebook och kände att jag ville ha lite utmaningar att bita i.

Min plan var först att hinna alla utmaningar under den vecka man hade på sig att skapa, men det slutade med över 20 utmaningar så jag hann verkligen inte allt :)
I den nittonde utmaningen skulle man använda sig av "Groups of Three", något som ofta används inom scrapbookingen för att få en balans i sin LO. Jag gör ofta detta för jag tycker att det blir snyggt också. Man ska helt enkelt tänka till att när man sätter dit en dekoration så ska man kanske fånga upp samma dekoration eller bara färgen på två ställen till, gärna i en sorts triangel.

Det här var inte den LO jag var mest nöjd med, men den jag faktiskt vann med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar