Sidor

lördag 11 november 2017

Amazing

Den 7 maj var det den Internationella Scrapbooking Dagen och Hip Kit Club hade utmaningar hela dagen som alla fick vara med i. Även om jag inte längre prenumererar på kitet (saknar!) så följer jag Hip Kit Club på Facebook och kände att jag ville ha lite utmaningar att bita i.

I den tredje utmaningen skulle man göra något som jag aldrig riktigt testat tidigare. Man skulle "fuzzy cut" blommor, dvs att man för hand klipper ut blommor ur ett mönsterpapper för att ha som dekorationer. En hel del med tid tar det men det blev faktiskt riktigt bra. Och som tur var kunde jag klippa sönder ett av mina finaste papper som jag ändå förstört när jag försökte göra en bakgrund ovanpå blommönstret. Allt material kommer ifrån ett äldre Hip Kit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar