Sidor

tisdag 7 februari 2017

Loved

Idag är det jag som inspirerar med en ny skiss inne hos Veckans Skiss. Om precis en vecka är det Alla hjärtans dag och därför tänkte jag att ni ska passa på att få en skiss som passar utmärkt till ett alster fyllt med kärlek. Varför inte ett Alla hjärtans dag-kort att skicka till någon älskad? Själv är jag väldigt dålig på att ge bort såna kort men desto bättre på att visa min kärlek och det är väl ändå det som räknas :) Eftersom jag tänkte mig ett Alla hjärtans dag-alster men inte ger bort några kort så fick det bli en LO med min stora kärlek här i livet, min man, som jag varit tillsammans med i snart 18 år. Hjärtat på bakgrunden är gjort med en pensel och mist och vatten, men eftersom jag glömde att preppa mitt cardstock med clear gesso innan jag startade så blev det lite buckligt. Men när det hamnar i vårt album så syns det inte :) I övrigt har jag följt skissen rakt av förutom att jag vände fotot till att bli stående istället för liggande.
Hoppas nu att ni tar chansen och är med och tolkar min hjärteskiss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar