Sidor

måndag 18 juli 2016

Sweet

Jag har fått äran att vara gäst-DT hos Scrappaloss under hela hösten och här är mitt första alster.
När jag fick höra vad månadens tema var, dvs Tags, kan jag ärligt säga att jag inte blev överlycklig eftersom jag inte riktigt förstått meningen med tags och det är något jag bara gör när jag är tvungen. Men när jag började fundera så fick jag en lysande ide och mitt första alster blev alltså inte någon tag, utan en LO. Men jag kan lova er att det är en hel hög med tags på :).
Jag valde helt enkelt att inte använda några mönstrade papper över huvud taget, utan letade i mina gömmor där jag hittade rn hel hög med tags i olika storlekar, se bilden nedan, och använde dem istället. Jag limmade fast de flesta tagsen lite huller om buller och öste sen på med mist i flera nyanser av blått. På med ett par bakgrundsstämplar, några ofärgade tags, lite chipboard och blommor och så var den klar.

Hoppas ni gillar den lika mycket som jag :)

                                     




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar