Sidor

lördag 14 maj 2016

Hello sunshine

För fem år sedan gjorde jag en LO med en liten, liten Alicia efter en skiss som Lillblomman gjort till en utmaning för Scrapgalen, ni hittar mitt inlägg om den här. Nu firar Lillblomman 10 år med scrapbooking och har valt just den skissen för en egen utmaning och jag som kände igen skissen ville självklart göra ett bidrag. Jag behöver väl inte säga att min nya LO inte är riktigt samma stil som för fem år sedan :). Jag följer fortfarande skissen rätt rakt upp och ner, har fortfarande svarta kanter på mina lager och samma tjej på fotot men annars är det rätt mycket som hänt under åren. Det är otroligt skoj att se hur jag själv har utvecklat min scrapbooking på ett så tydligt sätt att jag nog måste leta åt några fler av mina äldsta LOs och göra ett nytt försök. Det kan bara bli bättre :)


1 kommentar:

  1. Så himla skoj att du kom ihåg skissen och tolkat den förut! Extra kul för dig att på ett så tydligt sätt se din härliga utveckling! Ursnygg tolkning och färgerna blir man ju bara lycklig av! Kram och tack för att du är med och firar med mig <3

    SvaraRadera