Sidor

onsdag 4 maj 2016

Anteckningsbok

Under Engströms cybercrop på facebook fanns många spännande utmaningar. En utmaning jag inte trodde jag skulle göra ett bidrag till var utmaningen där man skulle använda folie som är så på tapeten just nu. Man var inte tvungen att använda minc eller en liknande produkt, man kunde även använda aluminiumtejp eller ett metallic pappersark, men eftersom jag inte riktigt kommer överens med alutejpen och inte äger nåt liknande pappersark så tänkte jag hoppa över utmaningen. Men så när jag gick runt på Jula så hittade jag för första gången (måste ha blivit tvingad in där x antal gånger av maken) deras hobby/pysselavdelning och hittade en så otroligt fin anteckningsbok i kraftfärgat omslag med guldfolie i chevronmönster (love it!). Billig var den också, så det blev ett perfekt projekt till utmaningen. Jag valde att inte smycka min bok alltför mycket eftersom jag vill att folien ska synas då den är så snygg. Det blir en perfekt bok att ha på mitt pysselbord och skriva ner pyssliga idéer i :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar