Sidor

söndag 6 september 2015

Girl

Igår var jag på pysselträff med min scrapförening High Coast Scrap och efter att jag gjort klart dagens tre utmaningar hade jag massor av tid över så utmanade syrran istället. Jag hade hittat att jag köpt på mig två likadana 6x6 tums paperpads som bara legat och samlat damm så vi tog ett paperpad var och pysslade. Hon gjorde ett kort och jag gjorde en LO. Letade länge bland mina foton och hittade ett som passade så precis i färgerna. Kruxet var jag inte tycker att bilden är särskilt fin. Om man får säga så om sina barn :). Fotot är på Nelia när hon var bara några dagar gammal och hon får blixten i ansiktet när hon ligger och sover och i sömnen gör denna grimas. Som sagt, inte särskilt snygg bild, men kan ju vara rätt skoj ändå att ha scrappad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar