Sidor

tisdag 14 oktober 2014

Sleep tight

Mina små älsklingar sover sött på bilderna men tyvärr sover de inte lika bra på nätterna. Den här veckan var en av de saker man kunde välja för journalingen hos CSI - Color, Stories, Inspiration att skriva om något man har på hjärnan eller tänker mycket på. Som den trötta mamma jag är så funderar jag mycket på hur jag ska få de små att sova bättre. Eftersom det är andra veckan i månaden är det skissvecka på CSI så jag har tagit mig an den enligt mig rätt svåra skissen. Som vanligt har jag följt den ganska rakt av.

Evidence: Stripes, Circles, Clouds

Testimony: I handwrote my journaling in the red polkadot paper. Wrote about something that's on my mind all the time right now, constantly sleepy. It says:
"Sweet little children, why don't you sleep at night? You are now 8,5 months and still you wake up several times every night. Nelia most often only wakes up 1-2 times a night but Elliott still wakes up 4-5 times a night. In a few weeks it's the fall break and when daddy's home that week, we will stop breastfeeding. Hopefully that will help you sleep."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar