Sidor

onsdag 29 oktober 2014

En liten kotte HCS #8

Jag har totalt fastnat i Pinterest nu när jag skaffat telefonappen och inte bara genom datorn och där hade jag sett en liten kotte gjord med papper. Jag har så länge varit sugen att testa att göra en och nu i helgen blev det gjort. På Pinterest hade de ett frigolitägg som stomme, själv knövlade jag ihop ett par näsdukar och fick därför inte samma fina form tyvärr. Gjorde först kotten med papper jag hade över från scrapkitet man kunde köpa och tänkte ju att min kotte skulle få vara med i utmaning 1, där man bara fick använda produkter från scrapkitet men när jag var klar och hade limmat fast bandet så kom jag på att bandet ju inte fanns i kitet :(. Jaja, det fanns ju även en övrigt-kategori där man kunde lämna in alster man gjort som inte passade in i någon tävling och jag fick ju då även chans att bli lottad vinnare. Iaf, så blev min kotte inte särskilt vacker, men nu har jag iaf provat och det var det värt lite brända fingrar (använde limpistolen).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar