Sidor

söndag 1 september 2013

Välkommen till världen-kort

Det här kortet gjorde jag som inlägg nummer fyra hos Creativica.

"Jag går och väntar på att få en alldeles sprillans ny systerdotter, hon är redan 5 dagar sen och vi väntar hela tiden på att få ett samtal om att hon kommit. Jag passade därför på att göra ett välkommen till världen-kort i förväg för en gångs skull. Det fick bli i gult eftersom det är den blivande storasysterns favoritfärg.



Jag har återigen använt Maja Designs Vintage Spring Basics, 1st of March, 2nd of March,  6th of March  och 2nd of April. Detta på som vanligt på en vit kortbas i cardstock. Underst skymtar man även lite cheese cloth och lite bling piggar alltid upp ett alster. De två stämplarna och den stora gula blomman hittade jag i gömmorna hemma, men de två cherry blossoms hittar ni i butiken."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar