Sidor

torsdag 11 oktober 2012

En timme, en utmaning

Ikväll var det en en-timmes utmaning på svenskscrapbooking.se. Man skulle ha med alla fyra årstiderna på sitt alster och jag testade att göra ett kort i bandanateknik för första gången, och jag blev nog ändå rätt så nöjd med det. Jag försökte att få med de olika årstidernas färger och attribut i de olika hörnen. Övre högra hörnet är vår, med solen som kommer tillbaka och blommor som börjar komma. Nedre högra hörnet är sommar med fjäril, gräs och bad. Nedre vänstra hörnet är höst med orange och bruna löv och flyttfåglar. Övre högra hörnet är vinter med is och snöflingor. Och mitt i allt det så finns alltid kärleken. Eller nåt... :)
Jag tänkte att det skulle går rätt snabbt men ändå så blev mailet ivägskickat med bara en minut tillgodo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar