Sidor

söndag 9 september 2012

Musse-fantast

Oj, oj, oj... Här kommer ett alster som man nästan blir blind av att titta på i verkligheten!! Under gårdagen var det pysseldag endast för medlemmar av High Coast Scrap. Från 9-21 var vi 53 medlemmar som surrade, åt och framför allt scrappade. Utmaning 1 var att skapa ett alster i grönt, gult och rött. Svart och vitt fick vara med i liten utsträckning såsom i text och fotomattor. GUD, så svårt utmaningen var! Det slutade som ni ser i ett färgkaos. Jag har haft Musse-pappret liggandes sååå länge med tanke just för detta foto och nu fick det bli dags att ta tag i det. Jag hade väl inte från början tänkt ha Musse-pappret som bakgrund men när man nu inte fick ha så mycket vitt (som jag helst har till bakgrund) så fick det helt enkelt bli färggrannt. Men det var tur jag var med i utmaningen för jag vann ett jättefint papperskit på utlottning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar