Sidor

måndag 13 augusti 2012

Bonusutmaning Scrap-Perra

Jag hann klart med alla sommarutmaningarna hos Scrap-Perra i god tid och kunde därför även ägna mig åt bonusutmaningen som kom lite senare. Utmaningen var en ordutmaning där man skulle använda minst tre av följande ord: Vatten, grönt, sand, lek, regn, träd, handduk, sandslott, boll, rund, moln, sol. De ord jag använde var: vatten (det blå), grönt, sand (det beige), regn (blinget blir som små vattendroppar) och rund (kapsylen och doilien). Den här gången blev det ett kort för mig och jag gjorde nåt jag inte gjort förut. Jag använde en stor kapsyl (jag tror att jag fått med den i något kit någongång) och limmade fast magneter både på kapsylen och bakom mönsterpappret, så att den som får kortet sedan kan använda kapsylen som kylskåpsmagnet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar