Sidor

måndag 2 juli 2012

Ett snabbt kort

Svensk scrapbooking.se har under midsommar alltid en skojig cybercrop, men eftersom jag håller på med Scrap-Perras sommarutmaningar då jag ändå köpt kitet så stod jag över de flesta av SS croputmaningar, förutom en. Jag älskar verkligen de där snabbutmaningarna och var med på midsommarens "En timma, en utmaning". Den här gången var det en bingobricka med saker man var tvungen att ha med på sitt alster. Eftersom jag dagen efter skulle ge bort en 60-årspresent kände jag mig tvungen att göra ett kort, och då passade den här utmaningen ypperligt. Den rad jag valde var den sista lodräta, vilket bestod av: Silkespapper - Wellpapp - Kugghjul - Något bevingat - Stencil.
Bilden blev lite ljus i färgen och kortet är lite mörkare i verkligheten.


Edit: Hurra! Jag var en av fyra som vann utlottningen av de 50 som deltagit och jag fick jättefina textstämplar med en tillhörande die ifrån Mikaelas Scraphörna!!

1 kommentar: