Sidor

tisdag 26 juni 2012

Twister time

I deltävling 3 hos Scrap-Perra skulle man tolka ordet "Glassigt", och vad gör man när man inte har några glassiga kort? Jo, man köper och sätter barnen för att äta.

Kraven i tävlingen var att använda minst en sak från kitet och att man även skulle skapa "struktur" på sitt alster, vilket kan göras på många olika sätt. Bakgrundspappret från kitet är Maja Design, Vintage Summer Basics - 1910. Jag startade ut med gesso i en stencil för att få lite struktur i bakgrunden, men när jag var klar så var det inte mycket som syntes av det... :) Sen blev det en massa lager på lager, och jag minns inte riktigt men jag har för mig att även det kunde räknas som struktur...

2 kommentarer:

  1. Uuuunderbar LO


    Kul att du vill vara med på min BloggCandy

    Kram

    SvaraRadera
  2. En jättefin LO! Härligt att äta glass i prinsessklänning (om jag inte ser helt fel?) =)

    Lycka till i min candy!
    Kram Frida

    SvaraRadera