Sidor

fredag 23 mars 2012

Gable box - Scrapdraken CC #3

Jag köpte ett mars-kit från En liten butik och hade planer att göra klart den gable box som följde med i kitet, men hann inte ens börja. Därför passade jag på att använda den till Scrapdrakens utmaning #3 som var att man skulle dekorera en ask (valfri köpt eller egentillverkad) och använda glitter. Jag hade stora planer men det blev ett litet magplask istället. Det var jääättesvårt att få dit något alls, ännu svårare med glittret. Det blev iaf lite bling, pärlswirls och stickles nere vid kanten och runt ramen. Ingen text har kommit dit eftersom jag ännu inte vet om jag ska ha den som tack-present eller grattis-present, så det får bli ditsatt när jag vet helt enkelt. Själva asken är supersmart när man slipper vika den själv, men oj, så svårt det var att dekorera. Men nu vet jag ju det... Jag gjorde ett titthål i ena kortsidan för att kunna ge mottagaren en försmak om vad de får, nu måste jag bara hitta nåt bra att fylla den med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar