Sidor

måndag 20 februari 2012

Alicia och pappa - Scrapgalen CC #9

Scrapgalen har även med en juniortävling med på sin cybercrop och där får deltagarna vara högst 13 år. Alicia är 5 och har redan en liten samling pysselgrejer och gör LOs lite nu och då, så självklart frågade jag om hon ville vara med och tävla. Utmaningen var en scraplift och eftersom Alicia aldrig gjort något sådant så satt jag bredvid när hon pysslade och påminde om att titta på LOn hon skulle lifta. Men annars har hon gjort så gott som allt själv. Hon fick välja lite grejer från mina gömmor och hittade lite smått och gott. Jag blir så stolt över henne!!

Edit: Så himla kul!!! Alicia vann utlottningen i utmaningen så nu kommer även hon att få ett litet pris i brevlådan.

2 kommentarer:

  1. Wow vilken fin LO din dotter gjort, så roligt att hon gillar att pyssla oxå!

    Roligt att du vill vara med i min blog candy och att du ville bli följare hos mig!
    Stort Lycka till!
    Ha en fin dag / Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Då vann ju både dottern och du!!! Vad skoj! Ska bli så kul att ha dig med som gästdesigner hos Scrapgalen i maj!! /DT Ulrika

    SvaraRadera