Sidor

måndag 30 januari 2012

Ett stort Hurra!!

Eftersom jag är med i ett födelsedagsbyte är det bra att ha några grattiskort på lager och jag tyckte det var länge sen jag gjorde något med lila så det fick det bli. Kortet kommer vara mitt bidrag i två tävlingar. Skissen kommer från Uzaans Bloggparty-tävling och sen har jag tagit med kraven i Little Yellow House-kits januaritävling. Där skulle man ha med: minst 4 hjärtan, 4 olika mönstrade papper, 3 olika alfabeten, använda färg/mist/distresser och inga band/spets. Jag har använt bara Maja Design papper som passar så bra tillsammans och har räknat fram och baksida som två olika papper. Kanterna på alla mönstrade papper är distressade och skyltLänken som Hurra sitter på har jag färgat in med mist. Doiliehjärtat är mitt fjärde hjärta tillsammans med de tre bradsen.

Edit: Åhh, jag vann, jag vann!! Jag blev framröstad vinnare med mitt lilla kort på Little Yellow House. Är så glad, särskilt som jag inte gör så många kort.


Insidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar