Sidor

söndag 27 november 2011

Scrapfeber - Utmaning #6


Här är mitt bidrag till scrapfeberutmaning #6 som är ett scraprecept. Det ser ut så här:

* Kraft cardstock - måste inte vara bakgrunden (tags, journalingremsor)
* Minst en tag - färdig eller hemgjord (check)
* Journaling skriven på remsor (check)
* Något handsytt (jag sydde dit några små pärlor i övre högra hörnet på fotomattan)
* Minst 3 knappar eller brads (finns inlagda bland blommorna)
* Använd en punch - även hålslag räknas! (hålen i tagsen)

Jag tror jag fått med allt och även fyra papper från kitet. Bilden är mina föräldrars bröllopsbild och även om de nu har varit skilda och hunnit gifta om sig så är det roligt att spara. LOn blev i riktiga retrofärger efter mammas underbart tjusiga blus och kjol ;).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar