Sidor

måndag 14 november 2011

Övningskörning

För ett tag sen vann jag en tävling på Youdos blogg och fick ett stort paket med grejer och förmånen att få göra ett par gästDT-bidrag till bloggen. Nu har jag äntligen satt saxen i det och det blev denna LO med Mille som testkör morfars stora Cherokee. Alla grejer förutom det vita cardstocket, gesso och bokstäverna i titeln kommer ifrån paketet från Youdo. Jag gillar verkligen de härligt färgglada och skojiga gemen som jag fick i alla de former och färger och har även upptäckt hur skoj det är med washitejp. Måste nog köpa några fler färger tror jag, även om jag fick många i paketet. Det enda jag ångrar lite är att jag inte valde svarta bokstäver i titeln för nu flyter den in lite för mycket, men ja, ja... Jag har gjort en grej till för Youdo men det kommer jag lägga upp här efter att det kommit upp på deras blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar