Sidor

fredag 16 september 2011

Av hela mitt hjärta...

Alster 18/50

Även detta kort har jag gjort till YouDo-bloggens tävling, där de samtidigt har skisser (med tillhörande tävling) för både kort och layout. Jag gillade verkligen skissen och följde den alldeles rakt av. Men jag är riktigt nöjd med utkomsten och ännu mer över att jag gjort insidan också eftersom jag har hittills varit alldeles för dålig på det. Priset för tävlingen är ett fint paket från YouDo + högvinsten att få vara gäst-DT. Med bidraget skulle en materiallista skickas och här kommer min.

Som bas har jag använt ett ljusgrått cardstock. Som bakgrund på utsidan (även en bit på insidan) har jag Pions Minnenas Ateljé - Kollage och på insidan är bakgrunden (även i ringen på utsidan) Pions Minnenas Ateljé - Små blad. De två största blommorna med pistiller (som jag färgat svarta med Memento - Tuxedo Black) kommer från You Do medan de övriga små blommorna med bling och fjärilen kommer från egna gömmor. Stämpeln kommer från Pysselmyran.

Utsidan


Insidan

1 kommentar: