Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Grattis-kort

Alster 3/50

Jag är med på med en födelsedagsswapp på facebook där 12 personer skickar pysselgrejer värda 50 kr till varandra på ens födelsedag. Och jag är faktiskt med i två av de tre grupperna så när jag fyller år kommer jag att få 22 superroliga presenter i brevlådan. Man ska även skicka med ett kort och till en av tjejerna som fyller år i augusti ska jag skicka detta kort. Det sätter lite mer press på mig att göra insidorna på korten också, något jag varit väldigt dålig på hittills. Och det är synd, för oftast kommer man ju på i sista sekund att man behöver ett kort och då är det jobbigt om man först måste göra i ordning insidan på kortet. Tyvärr hann jag skriva i kortet innan jag tog bilderna men jag tror ni kan gissa hur det skulle sett ut.

Skissen till kortet är från Fruarna Liljas utmaning nr 70 där jag hade turen att vinna lottningen på utmaning nr 69!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar