Sidor

tisdag 26 juli 2011

Kortskiss hos Scrap-Perra

Deltävling nr 11 hos Scrap-Perras sommartävling tyckte jag var den tråkigaste för man var tvungen att göra ett kort. Fast visst är det väl bra att variera sig lite, men det är ju så mycket roligare att göra LOs. Därför blev det här det alster jag gjorde allra sist och till och med gjorde två till för det första inte blev bra. Det som var bra med tävlingen var ju iaf att man hade en skiss att följa och jag följde den rätt uppochner, med en liten egen touch.

De papper från kitet jag använt är den beige sidan på Glitz - Laced with grace polka, och sedan slaktade jag mitt fina runda papper från Bo Bunny - Gabrielle mocha die cut. Eftersom dekorationerna var på upprinningen fick det bli en rosett av den fina bruna bandet jag fick med kitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar