Sidor

lördag 9 april 2011

På färjan till Ulvön



Förra sommaren tog vi en tripp till Ulvön där ingen av oss varit förut, men som alla tycks fara till på sommaren. På resan dit blev det fika på däcket eftersom det inte fanns några sittplatser kvar när vi kom. Ulvön är jättefin och mysig men vad gör man där liksom!!?? Vi var i lekparken mest hela dagen och bara längtade tills färjan skulle komma tillbaka. Visst hade man kunnat gå upp på berget för att se utsikten men ingen av oss var sugna att dra barnvagnarna dit upp. Men, men... vi fick ju umgås och bara vara... LOn är gjord till Pysselmyrans utmaning v. 14 där man ska inspireras av en annons och jag tyckte det var jättesvårt! Det jag inspirerats av är "temat", med kryssning och resor till öar, som jag tog med i fotona. Sen har jag tagit lite av färgerna i mina mister (de första jag någonsin gjort) men som blev lite bleka märkte jag. Det orangea hörnet symboliserar taken på annonsen. De svarta ränderna är tagna från husfasaderna och korten får välan vara fönstren. Sen valde jag att endast ha en liten klick med blommor för att ta upp ringen med båten i från annonsen och så ett endaste blad till det. Som vanligt så vill jag stoppa dit något mer men kan inte komma på vad det skulle vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar