Sidor

torsdag 31 mars 2011

Kusiner



För alla hjärtans dag 2008 hade jag och Sari lite fotostudio på våra små för att skicka ett kort till familjen och jag har ju scrappat kortet då Alicia pussar Eddie tidigare, då i en svartvit variant. Men jag tycker de är så fina tillsammans så jag var tvungen att använda korten igen till Papperssvalans månadstävling där det gäller att följa en skiss. Runt kanten har jag sytt med symaskinen för att fästa ihop det vita och gröna papprena. Tyvärr fastnar jag lite väl mycket i skissen man ska följa men det tar sig allt eftersom att jag går ifrån skissen mer och mer. I det här fallet har jag nog följt den rätt rakt upp och ner, för jag gillar enkla skisser med en massa blommor :D. Det här blir även mitt bidrag till 100 % NORR där man i utmaning #21 ska använda sig av glitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar